UPDATED! Sunday, 10th June 2007: Young Til Death @ The Annexe

Joe

Joe hoards and shares.

You may also like...

107 Responses

  1. xakmalx says:

    oooo….
    ko biar tol chris mati dah??
    xkuar berita pun..

  2. Dude says:

    Dengar citer chris benoit dan anak bini dia kena bunuh…
    isk..
    conspirasy tu…
    RIP Wolverine!

    p/s: dah..dah laa weh… korang kutuk2 pun, bukan dapat apa pun… geng2 YAD pun dah tergelak-gelak tgk korang gaduh2 kat messageboard ni… diaorang pun xambik hati sgt pasal benda2 ni semua… sikit punya hal, satu malaysia nak mengamuk… lantak laa orang tu nak cakap apa pun… bukan nya boleh membawa maut pun kalau ada orang nak nutuk dari belakang. Enough is enough!

  3. chemat says:

    maru ada pada yus saja aziz.hehe…

  4. karim bukan nama sebenar says:

    perghh…power eh lirik dia ikaz…ahakz!

  5. pakcik usin suda tua says:

    uiks, chris benoit ahli tomoi amerika tu ke?

  6. duda says:

    huzaiba kena ayam ayam je….hahahahaha

  7. Joe Kidd says:

    ok people. i think enough is enough. saya rasa everyone has given his/her thoughts on the subject. It’s getting very silly.

    I’m closing this comment thread. thanks.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.