Saturday, 27th June 2009: Tentacles, Little Bali, Cherating

Joe

Joe hoards and shares.

211 Responses

  1. zach says:

    Pijan: Paling pengecut? Berdasarkan detail kau tu. Hmm… macam kenal. Cuma aku kurang ingat pasal insident tu. Tapi betul la, samseng betul mana cakap dia samseng. Macam Chan Ho Nam tu dia relaks je kan? Haha.

    Min Buster: Kalau macam tu, Man Blockage tu pun kena respek gak. Hehe. Pada aku, tentu ramai lagi yang berani dan mempunyai nostalgia ‘keberanian’ yang tersendiri. Kau pun tentu ada cerita kau sendiri kan? Atau cerita tentang kawan-kawan. Kot kalau ada kes nak ‘bertempur’ dengan ‘jahils’ boleh roger orang-orang dan kawan-kawan macam ni. Kecil tapak tangan, tapak kasut (Fung Keong, Vans, Martens dan sebagainya) kami terajangkan. Haha.

  2. ronzaimin says:

    steady.sebab,memang diperlukan sangat orang yang mampu berlawan sebagai jalan terakhir untuk menyelamatkan diri selain dari melarikan diri.
    aku tak cakap yang lawan bertumbuk itu bagus,cuma jika dah takdak jalan lain,munkin penumbuk terajang kasut vans atau martens saja buleh selesaikan.

    tapi,aku percaya.aku ada kawan yang mampu berdebat,bertekak,berbalas pantun,berdiskusi tentang beberapa hal dan aku juga ada kawan-kawan yang buleh lawan bertumbuk terajang demi aku.munkin skinhead tak banyak yang mampu berfikiran dan berideology tinggi(jangan salah faham) tapi,skinhead jugak dapat bertumbuk terajang…..

  3. xraksaksajahatx says:

    we need some dedication,for once i want the truth,
    you stupid promises,nothing i can do,

    what did it meant to you,what did it meant to you,
    xoxo

  4. Fizan says:

    “We’re all looking for our own truth..
    Stop judging me and I won’t judge on you.”

  5. zach says:

    “I’m glad you found your answers…”

    Haha.

  6. ronzaimin says:

    zaki hensem!.

  7. kerk says:

    setelah aku bertapa…
    aku akui aku ada wat kesilapan…
    kepada mahaguru2 punk sekalian…
    harap maaf kan patik…
    kpd democrasick…
    mmang utk kesilapan aku…..
    aku akui….

  8. PORN says:

    tuka tajuk sat , micheal jackson sudah tiada =(

  9. Fizan says:

    Michael who??

  10. entah says:

    aku x tau sangat pasal punk or idealogi laen….tapi bagi aku ttg malay power tu adlah sesuatu yg sgt bodo!!pemikiran yg kolot dan sempit membuatkan mereka x ley nak pikir secare terbuker….huh!!!melayu ker ko kalo pakai boots,leather jacket,and (cara barat laa)!!aku pon melayu dan sgt menyayangi bangsa aku!!tapi aku pikir hak untuk kaum laen perlu juga diutamakan…sbbnyer kita tlah berkongsi kebudayaan dan cara hidup stelah sekian lama sebagai owg asia ni!!!selain melayu,cina dan india….malaysia ni juga kaya dengan budaya kaum2 etnik cam bajau,suluk,kedayan dan laen2….jadi malaysia nibukan untuk melayu saja…tapi untuk sumer bangsa….merdekakan lah minda kita yg masih belum merdeka sepenuhnyer…ni….haha!!~~satu agy…..yg aku tau troublesome bukan rasis/fasis band….kebanyakkan lagu2 dlam troublesome lebih kepada anti perang,dan juga kedamaian untuk saudara islam….yg jadi mangsa penindasan yahudi…kalo x silap aku punk tu d.i.y kan???jadi aku pilih troublesome sebagai komuniti punk yg beragama islam….ok bye salam

Leave a Reply