Saturday, 24th May 2008: Lompat Lari, JB

Joe

Joe hoards and shares.

You may also like...

12 Responses

  1. MONSTER PAAN says:

    Taat House, oh yeah…

  2. khairul azizi says:

    JBH???saye sedikit keliru

  3. xesx says:

    skatanix ada lagi ke?

    ingat dah RIP…

    opss sory..sj nak tahu je

  4. kid says:

    CRUX, heavy hardcore from Aussie looking for shows in Malaysia!

    Gigs organizer needed urgently to help help set-up a show for Crux, heavy hardcore (influenced by His Hero Is Gone, Disrupt, Deformed Conscience from Australia).
    They dont mind small jam sessions on weekdays.

    Please contact me ASAP at 013 249 7199. Kid

    Crux tour plan:
    Thursday 26th June – Not yet booked!
    Friday 27th June – Not yet booked!
    Saturday 28th June – Penang
    Sunday 29th June – Kuala Lumpur

    More info on Crux: http://www.myspace.com/cruxhc

  5. MONSTER PAAN says:

    Ye x ye…JBH tu apa?Anyone plz..

  6. Siapa_sasau says:

    JBH tu of coz la nama band.. kalau tak buat ape ada dalam flyer.. hehe.. JBH sebenarnya band punk/hc. kalau tidak silap saya, ditubuhkan pada tahun 1999 atau mungkin lebih awal. tak tahu la plak mereka masih aktif kerana mereka jarang beraksi di JB walaupun mereka band dari JB. last saya perasan, mereka beraksi di Penang pada tahun 2004. mereka pernah keluarkan satu ep.. tak tahu la ada lagi ke tak dipasaran. saya pun dalam tertanya-tanya perkembangan mereka sekarang ni.. so kena lah datang kalau nak tahu.

  7. watai says:

    can invite them for the corporate dinner show..????

  8. einseconds says:

    bole la WATAI apa salahnya kalau awak belanja kan awak kaya raya hehee…

  9. watai says:

    hehhe lek la…EINSECONDS (susah tul la nak sebut nama awak ni…teringat lak aku kat 76second)… harap-harap doa einsecond tu termakbul laaa…kalau lah aku kaya raya aku belanjer einsecond..perghhhhh

  10. zika zika says:

    Apparently peoples, this would be the last gig held at Taat Hse (at least for now) due to the super-shocking-cekik-darah-increased of the rental price for the venue. I heard from one of the organisers that starting from June, the rental price for one night about RM 5000+ (kalau dulu RM 4000, and duit pendahuluan cuma letak RM 400) and no duit pendahuluan. Semua nya cash on time.

    So okay, back to square one. KL has lost Annexe. JB has lost Taat Hse. Lepas ni mana pulak yang kena?

  11. zika zika says:

    But anyway, let’s see at the bands featured for this gig. There’s Plague of Happiness & Full Pledge Munkees. Theres also Inflict ( Kota Tinggi oldschool hxc used to RIP before tapi they’re back! ) , Skatanix and Young and Dangerous etcetera etcetera.

    But let us just crossing our fingers hoping that there’ll be no fight at all during this gig due to i dunno, “perbalahan ideologi” or “percanggahan selera muzik” ? 😐

  12. yaser says:

    buat gig kat penang sudah. 🙂

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.