Pocah Kaco, Pocah Golas, Sudah Baco, Harap Baleh

Joe

Joe hoards and shares.

8 Responses

  1. xumb says:

    sarcasm at its best. LOL! pocah perut den baco surat ni eh

  2. Donnie says:

    Pocah perot kery ngan paklah lepas terbaco.

  3. RIBUT says:

    cilako tul kairy ngan pak lah ni..den pon bebulu ngan diorang ni. hei joe kid…boto ko korang buek provokasi maso demo protes ari tu.ado org kato kono sogok ngan sb la…dapat duit la dan macam2 den donga.den takut kono bunuh jo dak2 caburator dung..macam altantuya tu….ish2

  4. technogrind says:

    rintihan rakyat…mari kite tukar kerajaan…50 tahun aku dlm sengsara…hidup mcm robot….buat carburetor dung….teruskan berjuang…bangkit la undergrounders semue….

  5. terimo kasih la paklah yek..
    wat susah susah2 jer naikan rege minyak..

  6. zhfr says:

    techogrind ni mesti umur dah tua nih!

    apa2 pon, bila bleh mula tukar nih? tak sabaq ja rasa

  7. geografi says:

    elok bebono tuh!

    aku ok je.

    naik minyak
    naik la kan?
    lagi..lagi..
    naik..naik..naik

    puaskan..!!!
    puasskan setannn

Leave a Reply