F:Code : Satisfied Malaysian

Joe

Joe hoards and shares.

8 Responses

  1. xumb says:

    malaysia MEMANG boleh!

  2. dhani says:

    aku pernah tgk grafiti ni kat jln bukit nenas. tapi yang tu tak ada lagi najib bawa kapal selam. tapi smart grafiti tu. caya lah f:codes!

  3. zx says:

    xda duit tapi isap curut..

  4. lovebanksyway says:

    hey great idea and nice artwork….keep it up bro/sis
    love to see more
    hope we can doing some small project
    ****** ***

  5. toilet:head says:

    the piece above were handprinted.
    a spoof from graffiti at jalan bukit nanas with najib and emoticon added.
    whoever love to colaborate…..do email me at fcodes@graffiti.net
    collaborations could be perform in many way!

  6. toilet:head says:

    i remember saw shock system voc wearing tshirt just like the pix above…..hahahahha!!!!!

  7. Azreen says:

    dah lama tak jenguk site ni….tpi puas hati bila dapat tgk artwork2 ‘kelakar tapi berisi’ dari grup ni.
    dengar ceritanya artwork ni terjual masa art exhibition kat kl baru-baru ni.

    tahniah pada ‘orang’ yg buat artwork ni.

  8. ajam says:

    bg je la kapal selam tu kat makcik tu.makcik tu bleh buat plampung mandi kat laut

Leave a Reply